Stii foarte bine cat de importante sunt exercitiile fizice pentru sanatatea si frumusetea noastra, pentru tonifierea musculaturii vizibile, dar poate nu stiai cat de important este sa ne tonifiem si musculatura ascunsa. Acest lucru este posibil printr-un set de exercitii denumite Kegel. Corpul uman este destinat miscarii. Multitudinea de muschi confirma acest lucru.

Intarirea muschilor vaginali te ajuta sa previi anumite afectiuni, cum e incontinenta urinara, te ajuta sa ai o nastere usoara, sa te refaci mai repede dupa nastere si, nu in ultimul rand, sa ai o viata sexuala mai buna. Exercitiile Kegel sunt excelente pentru ca le poti efectua oricand si oriunde – in intimitatea propriei case, in pozitie de stand, asezat sau culcata pe spate sau chiar in public.

Important este sa adopti o pozitie relaxata, sa respiri usor si sa te concentrezi asupra muschilor pelvieni. Incearca sa contracti muschii si apoi relaxeaza-i din nou. Repeta de 10 pana la 20 de ori, dar cel putin de cinci ori pe zi. Poti sa iti stabilesti propriul ritm si propria metoda de actiune. Contracta muschii vaginali incet si gradual, iar cand ajungi la cea mai mare tensiune, elibereaza-i incet. Repeta acest exercitiu de cel putin cateva ori pe zi. Un alt mod este sa iti mentii musculatura incordata pentru cel putin cinci secunde, apoi o eliberezi. Dupa cum spuneam, poti face si exercitiile Kegel si in locurile publice, cand te uiti la televizor, cand iesi cu prietenii in oras sau inainte sa adormi.

Sursa foto: www.magic4walls.com