Acord tot timpul o atenţie deosebită meselor principale ale zilei, asigurându-mă că am o digestie bună. Ştiu că, în caz contrar, mă pot confrunta cu probleme de constipaţie, ten tern, acumulare de toxine şi chiar depunere de ţesut adipos.

Vă ofer trucuri de mişcare, alimentaţie şi gândire pentru ca organismul vostru să poată funcţiona ireproşabil.

Digestia începe în gură, mestecaţi fiecare îmbucătură de cel puţin 20 de ori. Procesele de digestie se desfăşoară în prezenţa apei. Feriţi-vă să consumaţi băuturi carbogazoase la masă. Eu prefer un pahar de apă, eventual cu lămâie, înainte de masă. Consumat în timpul mesei sau după masă, poate afecta digestia.

Asiguraţi-vă că aveţi la fiecare masă o porţie de vegetale crude. Terminaţi masa ronţăind un morcov sau un castravete. Dacă vreţi să consumaţi desert, faceţi-o înainte de felul principal. În acest fel, prăjitura se digeră complet şi mult mai repede.

Obişnuiţi-vă să vă oferiţi puţin timp înainte de masă, meditând pentru câteva secunde şi făcând câteva exerciţii de respiraţie, fiind bine ştiut faptul că digestia este optimă atunci când eşti relaxat.

Faceţi o plimbare de cel puţin 20 de minute după masă. Aşa activaţi funcţia splinei, iar digestia va fi mult îmbunătăţită.

Mestecaţi fiecare îmbucătură de cel puţin 20 de ori.

 

sursa foto:cusanatate.ro