Sunt convinsa ca stii deja faptul ca exercitiile de relaxare sunt la fel de importante ca si cele de tonifiere. Ele au rolul de a proteja si de a reface musculatura dupa efort. Incearca sa faci aceste miscari de relaxare ca parte a unui program de exercitii fizice sau ca un program care va induce o stare de bine dupa o perioada tensionanta.

Pentru un efect mai bun, iti recomand ca, inainte de a incepe exercitiile, sa consumi o sticla de apa saracita in deuteriu pentru proprietatile sale de regenerare si intarire a sistemului imunitar si anti-ageing.

Alege o tinuta comoda si incepe prin a executa un mers pe loc, in timp ce efectuezi exercitiile de relaxare, ducand bratele deasupra capului si apoi la spate, cel putin 3 minute. Continua acest mers pe loc cu bratele incrucisate la spate si efectueaza usoare tractiuni pe brate in sus. Este un exercitiu care iti detensioneaza musculatura spatelui. In pozitia stand cu picioarele departate la nivelul umerilor, executa aplecari ale capului inspre stanga si dreapta, incercand sa atingi umarul cu urechea. Executa miscarile lent, alternand stanga-dreapta de 10 ori. Din aceasta pozitie, apleaca trunchiul inainte, priveste inainte, mentinand barbia ridicata 3 secunde. Revino la pozitia initiala si repeta de 10 ori lent. Asaza-te pe covor, pe spate culcat si executa rotiri de brate, descriind un cerc. Ghemuieste-te, pastrand contactul spatelui cu solul, prinde bine genunchii cu palmele si executa o miscare de balans inainte si inapoi, ca un balansoar. Asaza-te cu picioarele incrucisate in pozitia turceste, sprijina palmele pe genunchi, indreapta spatele, ramai in aceasta pozitie in timp ce privesti tavanul si apoi covorul de 10 ori cu miscari lente. Incheie acest program in aceeasi pozitie, efectuand exercitii de respiratie, pastrand ochii atintiti asupra unui punct fix. Executa miscari de respiratie lente si ample.

Sursa foto: www.artsfon.com